Mei Oide hat si aufpudelt - Meine alte hat sich aufgeregt Am Freitag in der Fruah - am freitag in der früh So kanns net weitergehn - so kanns nicht weitergehn Sie wü endlich ihr Ruah - sie will endlich ihre ruhe In ganzn Tag muass hakeln - den ganzen tag muss sie arbeiten Des steht si net dafia - das steht nicht dafür Weu i hock nua vuam Fernseher - denn ich sitz nur vorm fernseher Mit ana Kistn Bier, I bin scho - Mit einer Kiste Bier, ich bin schon Wia da gfäude Nachbar - wie der dumme nachbar Sie find ka Stell zum Lachn - sie findet keine stelle zum lachen Sie muass waschen, putzn, flickn, kochn - sie muss waschen, putzen, flicken kochen Und am Samstag Liebe machen
Am nächsten Tag hab i dann Vom Aufsteh bis aufd Nacht Damits ma nimma hap is A jede Hackn gmacht Gulasch aufgwärmt, Wäsch zuagstellt Beim Socknstopfn plagt Gschirr abgwaschn, Mist wegtragn Nachher hab i gsagt Sichst i bin net wia da Nachbar Wer sagt denn soiche Sachen I tua waschen, putzn, flickn, kochn Und verzicht aufs Liebe machen
Mei Oide hat mi stehlassn Am Sonntag in der Fruah Sie hat gsagt Sie hat endgültig gnua Weil a Typ der Weiberhackn macht Is ka echter Mann Und wia soi sa sie wohlfühln Wanns net keppeln kann Drum is beim Nachbarn eizogn Der steht auf sie seit Wochn Durt kanns waschen, putzn, flickn, kochn Und am Samstag Liebe machen