"Nadat ik Nike Air Max 97 Womens meer dan 100 mijl op mijn eerste paar had voltooid, voelde het alsof ik een nieuwe nodig had", zegt Pena. "De onderkant van de sneaker vertoonde enige slijtage. De geweldige veerkracht die ik voelde toen de sneaker nieuw was, voelde niet hetzelfde vanwege het afgesleten schuim. " Dat is precies waarom Pena een nieuw paar exclusief voor de racedag heeft www.danemill.co.uk gekocht - iets dat experts anders nooit zouden aanraden. Zijn vriend Espinal, aan de andere kant, zal zich daar nooit zorgen over hoeven te maken. "Ik verzamel al acht jaar", zegt Espinal. "Vanwege het gekke prijskaartje, zal ik waarschijnlijk nooit echt gaan hardlopen. Het vinden van het juiste paar schoenen voor je training kan een lastige onderneming Nike Air Max 97 Womens zijn - niet alleen moeten ze zich op hun gemak voelen, maar ze moeten er ook goed uitzien." Ik wil ze eigenlijk dragen (hoewel er iets Nike Air Vapormax Womens te zeggen valt voor comfortabele lelijke schoenen). Om erachter te komen wat je zou moeten doen, spraken we met tien verschillende jongens, elk met een andere trainingsroutine (afstandslopers, CrossFitters, Barry's fanatici) over de beste sportschoenen die ze hebben gevonden om fit te worden. (Als je op zoek bent naar een schuimroller na de training, Nike Air Force 1 Donne hebben we ook de beste gevonden.) "Deze werden door mijn collega's verkocht als 'de meest comfortabele schoen die je ooit zult dragen' en 'die andere de schoen die je aantrekt, zal na afloop als rotzooi aanvoelen. "Ik ben meestal blij om te zeggen dat ze gelijk hadden. Ik heb jarenlang een voetafwijking gehad en sinds ik deze heb gedragen, is intermitterend niet meer aanwezig. Het klinkt misschien vies, en misschien is dit in me opgekomen omdat ik de wit / witte versie heb, maar als Nike Air Max Classic BW Dames ik aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat ik twee blokken roomkaas aan mijn voeten heb. Elke squat, lunge en step voelt als een cadeautje. "- Arik Nagel, 35, chief people officer, klim- en krachttraining bij gymhem. Misschien één of twee mijlen, toppen. "" Ik ben altijd een hardloper geweest, maar ongeveer een jaar geleden kreeg ik hielspoor en Adidas NMD Dam plantaire fasciitis - eigenlijk deed mijn linkehiel altijd pijn. Dus ik kocht deze enorme, lelijke schoenen van Brooks, genaamd Beasts. Ze zijn super stevig met stijve zolen om mijn voeten te ondersteunen, en treden als een autoband. Ze zijn niet knap, maar ze hebben me geholpen om opnieuw te rennen. "- Tim Adams, 35, VP creatief bij een tv-netwerk, rent naar buiten en op loopbanden" Ik heb deze schoen sinds de eerste keer dat ze in de schoen kwamen leuk gevonden de jaren '90. De eenvoud Nike Air Max 97 Womens heeft me altijd in staat gesteld om precies te voelen en te begrijpen wat mijn voeten en benen deden om ervoor te zorgen dat mijn bewegingen correct waren. Ik heb veel jaren getraind in een groot aantal regimes, dat wil zeggen CrossFit, gymnastiek, enz. - en dit zijn altijd mijn go-tos geweest om mijn lichaam op te voeden wat niet te doen. Bovendien zijn ze zo comfortabel dat ik er in kan slapen. "- David Alexander Flinn, 29 jaar, kunstenaar, krijgskunsten en krachttraining