Nike har avsl?jat sin f?rsta sj?lvklassiga smarta Nike Air Max 90 Femme Rose basketskor. Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna anpassa sig f?r att hitta den perfekta passformen med Nike Adapt-mobilappen. Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum kommer att ha p? sig Adapt BB i skoens professionella debut onsdagskv?ll n?r Celtics spelar Toronto Raptors. Nike gav en www.jsaranjuez.es glimt av vad framtiden f?r skodon skulle kunna se ut genom att introducera den f?rsta sj?lvsk?rande smarta Nike Air VaporMax Mujer basketskon p? tisdag . Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt www.danemill.co.uk kan anv?ndarna justera f?r att hitta den perfekta passformen, oavsett om den ?r manuellt eller digitalt, med hj?lp av Nike Adapt-mobilappen. En anpassad motor och v?xelt?g sp?nner eller lossnar f?r att anpassa till din fot. F?r Nike Air Vapormax Mujer Nike ?ppnar detta en ny v?rld av smarta datainsatser i idrottarnas tr?ningspass. F?r idrottare representerar den en ny era och s?tt de interagerar med sneakers. "Atletor kommer att kunna uppdatera och utveckla sina skor med uppgraderingar, nya funktioner och tj?nster genom smarttelefonteknik i sina skor, s?ger Michael Donaghu, Nike vice vd f?r innovation. Medan Nike Nike Air Max 270 Mujer h?rskar denna sko som ett "mobilt sportforskningslabb p? f?tter ?verallt", tillhandah?ller skogen f?r n?rvarande Nike Air Max 90 Femme inga data, men f?retaget sa att det kommer att komma. "Vi flyttar fr?n passform till firmware", s?ger Donaghu. Nike-forskare sa att Nike Adapt BB ?r den mest testade skogen i sin historia. F?retaget valde basket som den f?rsta idrotten p? grund av kraven basketspelare s?tta p? sina skor med snabba sk?rningar och konstanta sprints. Boston Celtics-stj?rnan Nike Air Huarache Femme Jayson Tatum har varit marsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulisserna. Tatum kommer att b?ra Adapt BB i skoens professionella debut onsdag natt n?r Celtics spelar Toronto Raptors. Skon ?r tillg?nglig f?r kunder som b?rjar 17 februari. Tatum sa att han ?r mest imponerad av hur skon passar. "Jag f?rs?ker ber?tta f?r folk att det passar mig som en handske. Det ?r Nike Air Max 90 Womens Pink b?ttre ?n sn?ren. Det finns ingen r?relse d?r och det ?r v?ldigt s?kert, "sa Tatum till CNBC. Anpassning ?r ett annat Nike Air Max 97 Mujer viktigt inslag i Adapt BB. De tv? knapparna l?ngst ner p? skon t?nds i den f?rg du v?ljer medan du programmerar dem, en funktion som Tatum tycker ?r s?rskilt intressant. "Jag ?lskar det faktum att det ?r en av ett slag ... min favorit del f?r?ndrar bara f?rgerna. Du kan skr?ddarsy det f?r att vara din egen sko p? ett s?tt och jag tror att det ?r den Nike Air Max 270 Womens coolaste delen f?r mig, "tillade han. Med en smart sko kommer nya ansvarsomr?den - som att beh?va ladda skorna varje 10-14 dagar via Nike Air Force 1 Femme en laddningsplatta som f?ljer med skor. Medan skorna fungerar utan telefon (du kan justera med knapparna) kr?vs en smartphone f?r att f? den perfekta passformen och anpassningen.